Saltar ao contido principal

COMUNICADO DE APOIO DA ASOCIACIÓN PROFESIONAL E INDEPENDENTE DE FISCAIS

"La Asociación Profesional e Independiente de Fiscales (APIF) ha emplazado al Gobierno gallego "a que abandone su posición obstructiva" en la mesa de negociación de la huelga de la Administración de Justicia en Galicia.
APIF manifiesta en un comunicado su preocupación "por el enrocamiento de la postura de la Xunta de Galicia ante las legítimas pretensiones de los funcionarios que trabajan para la Administración de Justicia en la Comunidad autónoma".
Los fiscales consideran "legítimas" las dos pretensiones principales de los funcionarios en huelga, "que son la inmensa mayoría", indican.
En primer lugar, consideran que "es absolutamente lógico" que se les equipare en lo relativo a las bajas por enfermedad a los jueces, magistrados y fiscales, "al estar estatutariamente regulados en la Ley Orgánica del Poder Judicial", destacan.
Además, señalan que el nivel retributivo de los funcionarios de la Administración de Justicia en Galicia "dista bastante de otras comunidades autónomas que tienen la competencia de Justicia transferida, como es el caso de País Vasco".
"No consideramos razonable que se pretenda alargar a otros años la equiparación salarial, dado que puede ocurrir, como ya ha acontecido en otras ocasiones, que un Gobierno entrante se considere no vinculado por su predecesor", sostiene APIF."


Comentarios

Publicacións populares deste blog

MOBILIZACIÓNS EN MADRID SOBRE NEGOCIACIÓN DA LOEO, DETALLE DE FUNCIÓNS E MELLORAS SALARIAIS

  As/os delegadas/os da CIG Xustiza estiveron esta mañá na concentración convocada diante do Ministerio en Madrid apoiando as mobilizacións que se están a levar a cabo solicitando a paralización da tramitación da LOEO, unha regulación máis detallada das funcións dos distintos corpos así como un aumento salarial acorde a esas funcións.

NOVOS PERMISOS FAMILIARES EBEP

Mentras non se mude a OPAX haberá que facer a petición dos permisos a través dos modelos que vos deixamos na ligazón. Ligazón folla informativa e modelos: https://drive.google.com/file/d/1MPr5QqScvQRMwysy7gh6SzErzD0lrRKo/view?usp=sharing

MANIFESTACIÓN EN MADRID REIVINDICANDO MELLORAS NA LOEO, FUNCIÓNS E RETRIBUCIÓNS

Manifestación en Madrid sobre reclamación de melloras na negociación da LOEO, detalle de funcións e melloras retributivas para todo o estado.